20. let KORIDU Téma: Zákaznické centrum
10. 9. 2025

V naší sérii k 20. letům KORIDu se dnes podíváme na místo, které znáte z první ruky – na Zákaznické centrum v Evropském domě. Víte, jak se vyvíjelo?
- 2. leden 2018: Velký start! Přesně v tento den jsme otevřeli naše Zákaznické centrum s celkem čtyřmi přepážkami. Stalo se centrálním bodem pro všechny držitele Opuscard v kraji a místem, kde můžete řešit vše od výroby karet, přes nákup jízdenek i místenek až po poradenství k aplikaci Idolka.
- Leden 2023: Vznik Call centra a Helpdesku další důležitý krok a spuštění Call centra a Helpdesku BACKEND OPUSCARD. Od té doby můžete své dotazy řešit i z pohodlí domova, ať už po telefonu, nebo e-mailem. V roce 2024 operátorky zodpověděly téměř 10 000 vašich požadavků!
- Náš e-shop byl spuštěn 1. června 2023 a plnou funkčnost získal 1. září téhož roku, kdy jsme odstartovali celou modernizaci IDOL+. Dnes už většinu potřebného vyřídíte z pohodlí domova. Ale i za provozem e-shopu stojí naši lidé, kteří se starají o to, abyste si mohli vyřídit, co potřebujete, rychle a pohodlně online.
Neustálé vzdělávání pro ty nejlepší služby.
V KORIDu se neustále snažíme vylepšovat kvalitu našich služeb. Proto naši zaměstnanci, ať už v Zákaznickém centru či na Helpdesku, procházejí pravidelnými školeními. Zaměřujeme se nejen na modernizaci systémů a bezpečnost, ale také na komunikační dovednosti, aby vám vždy dokázali co nejlépe poradit a zpříjemnit každou vaši návštěvu.
Navštívili jste naše Zákaznické centrum?
A jaké služby dnes nabízíme?
- výrobu a prodej karty Opuscard+
- dobití elektronické peněženky či nákup kupónů
- úpravy profilu na kartě
- registrace identifikátorů (Inkarta, Lítačka, platební karta)
- reklamace i pomoc s aplikací Idolka
- prodej místenek