Přeskočit na obsah

20. let KORIDU Téma: Zákaznické centrum

10. 9. 2025

Korid 20,let Zákaznické centrum

V naší sérii k 20. letům KORIDu se dnes podíváme na místo, které znáte z první ruky – na Zákaznické centrum v Evropském domě. Víte, jak se vyvíjelo?

  • 2. leden 2018: Velký start! Přesně v tento den jsme otevřeli naše Zákaznické centrum s celkem čtyřmi přepážkami. Stalo se centrálním bodem pro všechny držitele Opuscard v kraji a místem, kde můžete řešit vše od výroby karet, přes nákup jízdenek i místenek až po poradenství k aplikaci Idolka.
  • Leden 2023: Vznik Call centra a Helpdesku další důležitý krok a spuštění Call centra a Helpdesku BACKEND OPUSCARD. Od té doby můžete své dotazy řešit i z pohodlí domova, ať už po telefonu, nebo e-mailem. V roce 2024 operátorky zodpověděly téměř 10 000 vašich požadavků!
  • Náš e-shop byl spuštěn 1. června 2023 a plnou funkčnost získal 1. září téhož roku, kdy jsme odstartovali celou modernizaci IDOL+. Dnes už většinu potřebného vyřídíte z pohodlí domova. Ale i za provozem e-shopu stojí naši lidé, kteří se starají o to, abyste si mohli vyřídit, co potřebujete, rychle a pohodlně online.

Neustálé vzdělávání pro ty nejlepší služby.

V KORIDu se neustále snažíme vylepšovat kvalitu našich služeb. Proto naši zaměstnanci, ať už v Zákaznickém centru či na Helpdesku, procházejí pravidelnými školeními. Zaměřujeme se nejen na modernizaci systémů a bezpečnost, ale také na komunikační dovednosti, aby vám vždy dokázali co nejlépe poradit a zpříjemnit každou vaši návštěvu.

Navštívili jste naše Zákaznické centrum?

 A jaké služby dnes nabízíme?

  • výrobu a prodej karty Opuscard+
  • dobití elektronické peněženky či nákup kupónů
  • úpravy profilu na kartě
  • registrace identifikátorů (Inkarta, Lítačka, platební karta)
  • reklamace i pomoc s aplikací Idolka
  • prodej místenek