Papírové jízdenky
Papírové jízdenky pro jednotlivou jízdu jsou v rámci relační a časové platnosti přestupní i zpáteční.
Lze je zakoupit ve vozidle nebo vlakové pokladně prostřednictvím hotovosti, platební karty nebo elektronické peněženky na Opuscard a Opuscard+.
Jízdenky s bezhotovostním nákupem jsou cenově výhodnější.
Jízdenka se při přestupu nebo kontrole odbavuje prostřednictvím QR kódu.
Změna je snazší, než si myslíte.
Zpět na přehled změn a identifikátorů IDOL.
Nejčastější otázky
Papírové jízdenky pořídíte na samoobslužných terminálech ve vozidlech, u řidiče, na pokladnách kontaktních míst IDOL i běžně na novinových stáncích. Zaplatit kromě hotovosti můžete i platební kartou nebo elektronickou peněženkou na Opuscard či Opuscard+.
Při platbě v hotovosti není zvýhodněná cena papírové jízdenky. Zvýhodněné ceny platí při platbě platební kartou, elektronickou peněženkou na Opuscard či Opuscard+ a také u jednotlivých elektronických jízdenek v aplikaci Idolka.
Nově jsou papírové jízdenky všechny přestupní, tj. ruší se jízdenky nepřestupní.
Cestující předloží papírovou jízdenku řidiči nebo průvodčí, který jízdenku elektronicky nasnímá (QR kód). Jízdenky EURO-NISA-TICKET+ se překládají pouze k vizuální kontrole (neobsahují QR kód).
U řidiče, na pokladně ČD, u průvodčích železničních dopravců v IDOL nebo kontaktních místech IDOL.
V případě reklamace nás, prosím, kontaktujte na zákaznické lince +420 488 588 788, vyplněním formuláře na www.iidol.cz nebo na e-mailové adrese info@korid.cz.